تبلیغات
 ریپورتاژ آگهی در تندیس بازار شام - مطالب مهر 1397

امروز:

استاندارد ایزو جدید برای اجاق گازها و آشپزخانه پاک منتشر شد

کوره های آلوده و آتش های روباز، سالیانه جان میلیون ها نفر را می گیرد. پیاده سازی ایزو در بخش اجاق گازهای امن و تمیز به تازگی منتشر شده است و این یک پلت فرم ارزشمند برای رشد صنعت به شمار می رود.
تقریبا در هر سال چهار میلیون نفر به علت قرار گیری در معرض دود کوره های آلوده با به کار گیری نفت سفید یا سوخت جامد مانند ذغال سنگ، می میرند. بیماری های تنفسی، بیماری های قلبی، و سکته ی مغزی تنها بعضی از فاکتورهای قاتل است.
همین طور زنان و کودکان در محیط های با امنیت پایین که در معرض بخارات و دودهای ناشی از چنین کوره هایی باشند، و حتی آن هایی که به جمع آوری سوخت مشغول می شوند؛ آسیب های جدی دریافت می کنند.
سازمان ملل متحد برای مبارزه با این موضوع، اتحادیه جهانی برای ساماندهی آشپزخانه های پاک را راه اندازی کرد و این اتحادیه اخیرا همکاری خود را با سازمان جهانی ایزو توسعه داده است و صدور گواهینامه ایزو در این بخش اتفاق می افتد.
در این استاندارد راه حل های مطمئن و کارآمد پخت و پز بدون استفاده از کوره های غیراستاندارد مطرح می شوند و آشپزخانه های پاک در دستور کار قرار می گیرند.


استاندارد ایزو برای اجاق گازها

در نتایج این اقدامات، سه سند برای آزمایش پروتکل ها، روش های اندازه گیری آزمایشگاهی و عملکرد آشپزخانه تحت شرایط آزمایشگاهی کنترل شده، توسعه داده شده اند.

ISO / TR 19867-3

گزارش های فنی ISO / TR 19867-3، آشپزخانه های پاک و راه حل های آشپزی تمیز  -پروتکل آزمایشات هماهنگ- را در اهدافی عینیت یافته در عملکرد آشپزخانه ها بر اساس آزمایش های لابراتواری و همین طور در خصوص آشپزخانه های کوچک با کاربرد خانگی تعریف می کند.
در ISO 19867 آشپزخانه های پاک و راه حل های آشپزی تمیز آورده شده اند . تست استاندارد در هر دو نوع انتشار و عملکرد الزامات، ایمنی، بهداشت و دوام را مورد بررسی قرار می دهد.
اسناد ISO / TR 21276 آشپزخانه های پاک و راه حل های آشپزی تمیز را در گزارش فنی اصلاح شده ی خود در اوایل سال جاری منتشر ساخت.
Ranyee Chiang رئیس کمیته ی ISO که استانداردها را بر پایه ی فن آوری سوخت در اتحادیه ی جهانی آشپزخانه های پاک توسعه داده است، می گوید: این آخرین گواهینامه یعنی ISO 19867-3 یک روش رایج برای اندازه گیری عملکرد بالقوه آشپزخانه ها و نحوه تفسیر نتایج آزمایشگاهی می باشد.
به گفته ی وی ایزو از توسعه ی صنعت آشپزخانه ها، سوخت ها و دیگر روش های پخت و پز تمیز حمایت می کند. بنابراین ما می توانیم در این مسئولیت، زندگی میلیون ها نفر از مردم و محیط زیست را تحت تاثیر قرار دهیم.


نوشته شده در : چهارشنبه 25 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: ایزو ، استاندارد ایزو ، پیاده سازی ایزو ،

چطور کافی شاپ موفق راه اندازی کنیم؟

اگر می خواهید اصول راه اندازی کافی شاپ را به شکلی انجام دهید که در نهایت کافی شاپ راه اندازی شده ی شما با موفقیت کامل و سود دهی بالا همراه باشد، باید ریزه کاری های زیر را نیز در راه اندازی و مدیریت کافی شاپ خود به کار گیرید.

اگر دقت کرده باشید مشتریان کافی شاپ گاهی اوقات به محل کافه می آیند تا فنجانی قهوه نوشیده و در کنار آن به مطالعه یا گپ و گفت بپردازند. و این عده اگر به خواسته ی خود در کافی شاپ شما برسند و در آرامش نوشیدنی شان را نوشیده و مطالعه یا گفت و گوی خوبی داشته باشند، در شمار مشتری های پر و پا قرص کافه درخواهند آمد.

بنابراین در صورتی که می خواهید این مشتری های دائمی را به دست آورده و برای خود حفظشان کنید، باید به ایجاد شرایط مورد علاقه ی آن ها بپردازید.

همان اندازه که طعم قهوه و دیگر نوشیدنی ها و خوراکی های منوی کافی شاپی تان اهمیت دارد،  محیط
آرامش بخش و دنج کافه نیز برای مشتری هایی که ترجیح می دهند مدت زمان بیشتری را در آن سپری کنند، حائز اهمیت است.


چطور کافی شاپ موفق راه اندازی کنیم؟

تفاوت میان مشتریان کافه و رستوران

دقت داشته باشید که اصول رستوران داری می گوید مشتری های رستوران به آن وارد می شوند، چون گرسنه هستند. آن ها به رستوران می آیند تا غذای خوشمزه ای خورده و سپس محل رستوران را ترک کنند.

اما مشتری های کافی شاپ غالبا گرسنه نیستند، بلکه آن ها به کافه می آیند تا ساعتی را به تنهایی یا با همراه خود خلوت کرده و در آرامش غوطه ور شوند.

برای این منظور به چه ابزاری نیاز خواهید داشت؟

-    کارمندان قابل اعتماد

شما نیاز به پرسنل قابل اعتمادی دارید. پرسنلی که به خوبی آموخته باشند چطور باید با مشتری های کافه برخورد داشته و موجبات رضایت خاطر آن ها را فراهم سازند.

-    مرور سفارشات مشتری ها

برای این که سلیقه ی غالب مشتری های کافی شاپ دستتان بیاید و بتوانید برنامه ریزی برای گسترش و ارتقا روی مواردی که مطابق میل مشتریانتان هست انجام دهید، کافی ست که سفارشات یک ماه اخیر را مرور کرده و در یک لیست محبوب ترین نوشیدنی ها و خوراکی ها را استخراج کنید.




-    میز و صندلی های کافی شاپی راحت خریداری کنید

به یاد داشته باشید که گفتیم مشتری های کافی شاپ مدت زمان طولانی تری نسبت به مشتری های رستوران در محل کافه و روی صندلی های خود باقی خواهند ماند. آن ها پس از نوشیدن قهوه یا چای و خوردن یک تکه کیک ممکن است بخواهند نیم ساعت، یک ساعت و یا بیشتر در همان جا نشسته و با طرف مقابل خود گپ بزنند تا به مطالعه ی روزنامه بپردازند. شما نیز این موقعیت را پیدا می کنید تا در این فاصله سفارشات دیگری از مشتری ها دریافت کنید. به همین دلیل صندلی های کافی شاپ باید کاملا راحت بوده و محل نشیمن نرم و تکیه گاه راحتی داشته باشند.

مشتری ها نباید روی صندلی کافی شاپ معذب بوده و ترجیح بدهند که هر چه زودتر از روی آن بلند شوند.

به همین دلیل توصیه می کنیم حتما در خرید میز و صندلی کافی شاپ دقت کافی داشته باشید و در صورت تمایل و نیاز پیش از اقدام به خرید با یک مشاور راه اندازی کافه مشورت نمایید.


نوشته شده در : دوشنبه 16 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: راه اندازی کافی شاپ ، کافی شاپ موفق ، کافی شاپ ، صندلی کافی شاپ ،

دکور داخلی کافه مزون با میز و صندلی های جهانتاب

شاید همیشه توقع داشته اید که در راه اندازی کافه از طراحی داخلی کم نور و رنگ های تیره و گرفته استفاده شده باشد، به واقع اکثر کافی شاپ هایی که به آن ها سر زده ایم در چنین شرایطی به سر می برده اند.

اما نظرتان راجع به یک کافی شاپ با نورپردازی روشن و میزهای کافی شاپی به رنگ های سفید و صندلی های سفید و سرخ و صورتی چیست؟

نگاهی به داخل کافه مزون

اگر نگاهی به محیط داخلی کافه مزون بیندازید، مشاهده خواهید کرد که استفاده از طراحی روشن و شاد نیز تا چه اندازه می تواند فضای یک کافی شاپ را جذاب و دوست داشتنی بسازد.

دیوارهای کافه مزون به رنگ سفید رنگ شده و با کاغذ دیواری های گل دار صورتی و سرخ ترکیب گشته است.

کافه مزون


میزهای 1037w از سری میزهای چوبی که جزء محصولات انحصاری جهانتاب هستند، در سالن کافه مزون قرار گرفته اند. همین طور از دو مدل نشیمن صندلی بلکا و صندلی های اپن پوف  استفاده شده است. همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، ترکیب صندلی های بلکا و صندلی های بدون تکیه گاه پوف در رنگ های سفید و سرخ بسیار جالب توجه به چشم می آید.

همین طور در قسمتی دیگر از ست غذاخوری کامپکت استفاده شده است که برای جمع های بزرگ تر عالی به نظر می رسد.

کف پوش این کافی شاپ پارکت بوده و رنگ گرم آن در کنار رنگ های به کار رفته در میز و صندلی های هارمونی فوق العاده ای ایجاد کرده است.

راه اندازی کافه | طراحی داخلی کافی شاپ


طراحی داخلی کافه مزون تصمیم گرفته تا نورپردازی این کافی شاپ را کاملا روشن و گرم انتخاب کرده و با اضافه کردن چراغ های فانوسی چینی جذابیت مضاعفی به شکل نورپردازی و طراحی داخلی کافی شاپ بخشیده است.

همین طور استفاده از گلدان های گیاه طبیعی در بخش های مختلف فضای کافی شاپ احساس بسیار خوبی به مشتریان کافه مزون می دهد و باعث می شود که شما با یک بار سر زدن به این کافی شاپ زیبا و پرنشاط دوست داشته باشید که حتما برای بار دوم نیز لذت صرف یک چای، قهوه و یا هر خوراکی دیگری در کافه مزون را به عنوان یک کافی شاپ مدرن و شیک تجربه کنید.
 
طراحی داخلی کافه مزون


نوشته شده در : یکشنبه 15 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: راه اندازی کافه ، میزهای کافی شاپی ، طراحی داخلی کافه ،

چطور مارمالاد نارنگی درست کنیم؟

اگر بخواهید میز صبحانه چوبی را به شکلی اشتها آور تزئین کرده و اعضای خانواده را برای صرف یک صبحانه ی نشاط آور دور هم جمع کنید، استفاده از انواع و اقسام مرباها، شکلات صبحانه و ... در کنار شیر و پنیر و کره عالی خواهد بود.

با توجه به این که در فصل پاییز هستیم و نارنگی میوه ی فصل پاییز است، جا دارد که به آموزش تهیه ی مارمالاد نارنگی بپردازیم.

مواد لازم برای مارمالاد نارنگی

1 کیلو و نیم نارنگی
4 پیمانه شکر


مارمالاد نارنگی

روش تهیه مارمالاد نارنگی

پیش از هر کاری لازم است که یک بشقاب تخت را در فریزر بگذارید. دقت کنید بشقاب شما پیرکس و یا استیل باشد. زیرا ظروف چینی یا بلور شکستنی در فریزر می توانند بترکند.

حالا نارنگی ها را به خوبی و با دقت زیاد بشورید و بدون این که پوست آن ها را بکنید، مانند تصویر به ورقه های نازک برش بزنیدشان. سپس نارنگی‌ها را به اضافه ی ۶ پیمانه آب در یک قابلمه بزرگ بریزید تا روی حرارت زیاد جوشیده و به خوبی قل بزنند. اکنون حرارت را به نصف برسانید تا نارنگی ها کاملا پخته شده و پوستشان به حالت نرم دربیاید.
 
بعد نوبت آن می رسد که شکر را اضافه کنید، حرارت را کمی زیاد کنید و هم بزنید تا شکر حل شود و دوباره جوش بیاید. شما باید همچنان به هم زدن ادامه دهید تا زمانی که مخلوط روی شعله غلیظ و کمی تیره شود. این ممکن است تا نزدیک سه ربع طول بکشد. دقت داشته باشید که اگر حرارت شعله زیاد باشد، ممکن است مخلوط بسوزد و به طور کلی از بین برود.


مارمالاد نارنگی

از کجا بفهمیم مارمالاد آماده شده است؟

برای اینکه ببینید آماده شده یا نه، یک قاشق پر از مارمالاد را روی بشقابی که در فریزر گذاشته بودید بریزید و ۲ دقیقه در یخچال بگذارید. اگر یک غشای نازک روی آن ایجاد شده بود که با انگشت زدن چین می خورد، مارمالاد آماده است. اما اگر پخش شده و رقیق بود، باید به جوشاندن آن ادامه دهید.

پس از این که مارمالاد نارنگی به فرم گفته شده در آمد، آن را داخل ظرف مناسبی ریخته و در یخچال بگذارید تا کاملا سرد شود.


نوشته شده در : شنبه 14 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: میز چوبی ، میز چوبی صبحانه ، میز صبحانه چوبی ، آموزش آشپزی ،

لباس ماموران پلیس پایتخت به دوربین مجهز می شود

پلیس پایتخت روز به روز پیشرفته تر و مجهزتر به امکانات و تجهیزات جدید می شود. نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس از جدیدترین تجهیزات و امکاناتی ست که به نیروی امنیتی اضافه می شود.
پیش از این نصب دوربین در خودروهای پلیس از اقداماتی بود که در راستای تجهیز کردن بیشتر و هوشمند
کردن پلیس صورت گرفته بود و اتفاقا بسیار کارآمد بوده و نتایج خوبی نیز در پی داشت.
اکنون نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس موجب می شود تا از وجوه مختلف عملکرد پلیس ارتقا یافته گشته و کنترل شده باشد. به حتم با نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس احتمال تخلف آن ها و خروج از سطح قوانین بسیار کاهش می یابد.


نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس

با نصب این دوربین ها ماموران پلیس رفتار به حتم بهتر و سنجیده تری با مردم خواهند داشت و نیز از این پس شایعه پراکنی در خصوص رفتار پلیس با مردم کمتر امکان پذیر بوده و برای تمام برخوردها پاسخ مستند و فیلم برداری شده در آرشیو پلیس موجود خواهد بود.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار محمد کریم بیات در این خصوص توضیح می دهد: در حال حاضر بیش از 1000 نفر از ماموران پلیس پایتخت در مناطق مختلف تهران از لباس های فرمی استفاده می کنند که مجهز به دوربین است.
با توجه به شرایط پرتنشی که پلیس ها هر روز با آن ها در ارتباط بوده و ناچار به قرار گیری در موقعیت های مختلف و عکس العمل های متفاوت هستند، نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس سبب می شود که هر دو طرف برخورد چه پلیس و چه شخصی که مقابل وی قرار گرفته است، رفتاری سنجیده تر داشته و از برخوردهای خشونت آمیز و عجولانه خودداری کنند.
لازم به ذکر است که این ماجرای نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس در حال حاضر نیز در بخشی از نیروی پلیس کشور انجام گرفته است و قرار است طی این برنامه نصب دوربین روی لباس ماموران پلیس در حجم بالاتری اتفاق بیفتد.
جالب است بدانید که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز از سال ها پیش نصب دوربین در خودرو و روی لباس ماموران پلیس انجام می شده است و اتفاقا نتایج بسیار ارزنده ای نیز از این تصمیم عاید نیروهای پلیس در اقصی نقاط جهان شده است.


نوشته شده در : دوشنبه 9 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: نصب دوربین روی لباس پلیس ، دوربین روی لباس پلیس ، دوربین روی لباس ماموران پلیس ،

تاثیر نورپردازی در طراحی داخلی رستوران

اگر برای طراحی داخلی رستوران و نورپردازی نیاز به مشاره دارید, با ما همراه باشید تا بهترین ایده های نور پردازی را به شما معرفی نماییم. همان طور که می دانید نورپردازی یکی از ارکان های مهم در راه اندازی رستوران است که اگر به این مسئله اهمیت ندهید, تمامی اموری که بابت آن زحمت کشیده اید هم نادیده گرفته می شود. 
1. موازی با طراحی داهلی رستوران نورپردازی را طراحی کنید
به طور معمول نورپردازی در فضای رستوران جز آخرن مرحله ی راه اندازی رستوران است, در حالی که این امر کاملا اشتباه است. چراکه می بایست محل قرار گیری پریز های برق, محل آویزان کردن لوستر ها و چراغ های سقفی را خیلی سریع مشخص کنیم. بهتر است بدانید که به موازات کاناپه ها و همچنین میز ها و صندلی ها چیدمان آن ها و محل قرار گیری چراغ های آویزان دقیقا در نقطه ی مرکزی میز را ها تعبیه کنید. 
2. لایه های مختلف نوری را اعمال کنید
در نورپردازی رستوران می توانید از لایه های مختلف نوری استفاده کنید. اولین قدم روشنایی کلی محیط می باشد که سطح عمومی نور را مهیا می کند. جالب است بدانید که نورپردازی متناسب می تواند سقف را بلند تر و یا حتی دیوار ها را عریض تر جلوه  دهد. در برخی از بخش ها نیز به نور بیشتری احتیاج داریم. به طور مثال در قسمت صندوق و آشپزخانه به نور زیادی احتیاج داریم. 

نورپردازی

3. نورپردازی به عنوان راهنمایی مشتریان
همانطور که می دانید در رستوران ها جهت گیری اهمیت ویژه ای دارد. مشتری ها باید در لحظه ی ورود به سرعت میز پذیرش را بیایند و به صندق رستوران دید داشته باشند. در کمتری زمان هم بتوانند میز مورد نظر را پیدا کنند.
4. هیچ نورپردازی برای دو محل متفاوت یکسان نخواهد بود
نورپردازی رستوران مسئله ای نیست که بتوانید آن را برای همه ی فضاهای استفاده کرد. هر فضایی به نسبت مدل، متراژ، عرض دیوارها، چیدمان تجهیزات و… نورپردازی مخصوص به خود را می طلبد.
5. با نور پردازی مناسب خلق و خوی مشتری ها را تقویت نمایید
برای آن که بتوانید مشتری ها را جذب کنید, احتیاج دارید که رضایت آن ها را جلب نمایید. نور گرم باعث می شود که مردم احساس راحتی بیشتری داشته باشند. شما حتما باید از سیستم کنترل اتوماتیک بهره ببرید تا در روزهای مختلف سال درجه ی نورپردازی را به نسبت شرایط همان روز تغییر داده و پیوسته قادر به کنترل وضعیت نور رستوران باشید.
6. استفاده از رنگ به مقدار محدود
برای معرفی بخش های مهم رستوران می توانید در بخشی از قسمت های رستوران از نور های رنگی استفاده کنید. مثلا برای نشان دادن نام تجاری خود از نور رنگی استفاده نمایید. 

نورپردازی

7. نور پردازی نباید رنگ اصلی غذا را تغییر دهد
مشتری ترجیح می دهد که نوشیدنی و غذای خود را به خوبی ببیند و به همین منظور باید نورپردازی مناسبی صورت گیرد.
8. دقت داشته باشید که نورپردازی راحتی مشتری را تحت الشعاع قرار ندهد
9. بسیاری از طراحان نورپردازی و مدیران رستوران علاقه مند به نورپردازی نسبتا تاریک و کم نور در فضای رستوران خود هستند. اما دقت داشته باشید که این نوع نورپردازی راحتی مشتری های رستوران را تحت تاثیر قرار دهید. به شکلی که اگر مشتری ها قادر به خواندن منوی رستوران به راحتی نباشند، قطعا با نارضایتی از محیط رستوران شما بیرون خواهند رفت. و همین جا یک بازاریابی منفی خواهید داشت.


نوشته شده در : شنبه 7 مهر 1397  توسط : هلی سیستم.    نظرات() .

برچسب ها: نورپردازی ، طراحی داخلی رستوران ، رستوران ، طراحی داخلی ،

همه چیز درباره ی خانواده استانداردهای ایزو 22000

پیش تر از هر چیزی باید بگوییم استاندارد ISO 22000 تضمین کننده ی یک رقابت عادلانه و سالم به نفع تمامی طرف های معاملات است.

ایزو 22000 شرایط مربوط به تجارت، ارتباطات، الزامات و... را در یک چارچوب مشترک تحکیم می سازد. با در نظر گرفتن این واقعیت که صنعت مواد غذایی جهانی به طور مداوم در حال توسعه است و ما نیازمند یک استاندارد عمومی هستیم، گواهینامه استاندارد ISO 22000 متناسب با زنجیره غذایی جهانی از ابتدای خط تولید تا رسیدن نهایی به مصرف کننده، عمل می کند و در حقیقت الزامات خود را در این خط برپا می سازد.

iso 22000


استاندارد ایزو 22000 دارای مزایای بسیاری بیش از سایر استانداردهای خصوصی است که کل سازمان های غذایی و فرآیندهای مربوط به آن ها را تحت پوشش قرار می دهد. ایزو 22000 به منظور اطمینان از خطرات ایمنی مواد غذایی در سراسر زنجیره ی غذایی از مزرعه به میزهای ناهارخوری لوکس وارد عمل شده و به آن کمک می کند. این امر به راستی ضروری ست و پیش از این فقدان چنین استانداردی به شدت حس می شده است، زیرا خطرات و تهدیدات ایمنی در هر مرحله از زنجیره تامین غذایی وجود دارد.

ISO 22000 ارتباطات در طول زنجیره غذایی و درون سازمان ها را در برمی گیرد. ارتباطات برای اطمینان از این که تمام خطرات مربوط به ایمنی مواد غذایی شناسایی شده و در هر مرحله از زنجیره ی تامین غذایی کنترل شوند. این امر ارتباط و پایش بین سازمان ها در زنجیره ی غذایی از پایین تا بالا برقرار خواهد بود.

هدف از ایزو 22000 هماهنگی در سطح جهانی برای برقراری الزامات مدیریت ایمنی مواد غذایی و به ویژه برای سازمان های درون زنجیره ی غذایی است. این به ویژه برای سازمان هایی که به دنبال یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی متمرکزتر، یکپارچه تر و قوی تر هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. چنین سازمانی نیاز دارد که از طریق سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی هرگونه الزامات قانونی مرتبط با ایمنی مواد غذایی را برآورده سازد.

آخرین و مهم ترین اهداف ایزو 22000 از اهداف توسعه ی پایدار سازمان ملل متحد کاهش بیماری های مربوط به مواد غذایی و حمایت از سلامت عمومی جهانی می باشد.

منبع: www.iso.org


نوشته شده در : پنجشنبه 5 مهر 1397  توسط : samira naghibi.    نظرات() .

برچسب ها: میز ناهارخوری ، میزهای ناهارخوری ، میزهای ناهارخوری لوکس ، استاندارد ایزو ، استاندارد ایزو 22000 ، ISO 22000 ،

تولید محتوا در کسب و کارهای امروزی بسیار مهم است

در جوامع امروزی در آگهی های استخدام در اینترنت, عنوان استخدام تولید محتوا را زیاد می بینیم. علت آن چیست؟ مهم ترین دلیل این امر آن است که کسب و کار های اینترنتی بسیار رایج شده است و ویترین می شود همان محتوایی که نمایانگر کالا و خدمات ما است.  
اگر می خواهید در این بازار بین رقبا برقرار بمانید, می بایست محتوایی را تولید کنید که موتور جستجوی گوگل ارزش بیشتری برای آن قائل است و گوگل نیز در صورتی به محتوایی ارزش بیشتری می دهد که دیده شود. 
همان طور که می دانید محتوای سایت به صورت پیش فرض به شکل اچ تی ام ال پنهان برای گوگل نمایش دیده می شود. گوگل توانایی این را دارد که که در محتوای اپ تی ام ال پنهان در عناصر ناوبری همچون تب ها یا بخش های توضیحات خزش و یا crawl کند. 

تولید محتوا

اگر می خواهید صفحه ای به خوبی در گوگل مورد قضاوت بماند, می بایست نکاتی را در نظر داشته باشید:
عنوان, اولین مسئله ای است که یک کاربر می بیند, گوگل نیز اولین چیزی را که می بیند, همان عنوان است. به همین ترتیب در صورتی که می خواهید با کلمه ای مخصوص در صفحه ی جستجوی گوگل قرار بگیرید, می بایست در عنوان آن کلمه را مطرح کنید. مسئله ی بعدی این است که محتوای متن باید حول محور همان کلمه بچرخد. در صورتی که در مطلب شما کلمه ی میز قرار گرفته است, کاربر و گوگل انتظار دارند مقاله ای در مورد میز بخوانند نه پنجره!
هر چقدر متن شما و جمله هایی که استفاده می کنید بیشتر حول عنوان بچرخد, اعتبار مطلب شما بیشتر می شود. در نظر داشته باشید که پاراگراف های شما نباید آنقدر طولانی باشد که خواندن متن, جدابیت خود را از دست بدهد. خسته شدن کاربر بدین معناست که کاربر به سایت شما مراجعه نکند و این می تواند از دست دادن مشتری باشد که تجربه ی تلخ خود را به کاربران دیگر نیز منتقل می کند. دقت داشته باشید که از پاراگراف های کوتاه و پر محتوا استفاده کنید.
تمرکز خود را بر اعتبار صفحه با مطالب درست و اطلاعات صحیح بگذارید. هیچ کاربری به خواندن مطالب دروغ و کپی علاقه ندارد و همچنین گوگل نیز ارزشی برا آن قائل نمی شود. بدین ترتیب اعتبار صفحه ی شما کم می شود. با توجه به نکات ذکر شده استخدام یک تولید کننده ی محتوا که تمامی این اصول را رعایت می کند, می تواند برای رونق کسب و کار شما مفید واقع شود. 
در صورتی که به تولید کننده ی محتوای مسلط نیازمند هستید می توانید از طریق لینک زیر برتر تولید کننده های محتوا را بیابید: 

https://ponisha.ir/


نوشته شده در : سه شنبه 3 مهر 1397  توسط : هلی سیستم.    نظرات() .

برچسب ها: استخدام تولید محتوا ، تولید محتوا ،

ویژگی های کارکنان فست فود

یکی از موارد مهمی که در مراحل صفر تا صد راه اندازی فست فود بسیار مهم است، پرسنل فست فود است. تا به امروز در چند فست فود، کارکنانی را دیده اید که همانند کارکنان رستوران های مجلل از شما پذیرایی کرده اند؟

درست است که ماهیت فست فود به خودی خود صمیمی و غیر رسمی است، اما این بدان معنی نیست که تربیت و اموزش کارکنان می بایست در کمترین حد ممکن باشد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم، به بررسی نکاتی در ارتباط با اموزش کارکنان فست فود بپردازیم. با ما همراه باشید.

کارکنان فست فود


همان طور که گفتیم، فست فودها محیطی صمیمی تر از رستوران ها دارند، لذا میزان ارتباط کارکنان با مراجعین به مراتب کمتر از رستوران است. اما بد نیست که با رعایت این موارد، فست فود موفق تری را مدیریت کنید.

۱. لباس کارکنان

دقت داشته باشید که لباس کارکنان فست فود بسیار اهمیت دارد. یک دست و مرتب بودن آن ها بسیار مهم است. با لباس های چروکیده و نا مرتب برخورد کنید و از کارکنانتان بخواهید این لباس ها را پاک نگه دارند.

۲. زیر نظر گرفتن مشتریان ممنوع

یکی از وظایف کارکنان فست فود، تمیز کردن میزها بعد از تمام شدن غذای مراجعین است، اما اینکه افراد را زیر نظر بگیرند، اصلا برلی مراجعین جذاب نیست. هیچکس دوست ندارد حین صرف غذا چشمان سنگینی را روی خود احساس کند که به او میگوید زودتر غذای خود را تمام کن.


حتما بخوانید: استخدام و آموزش کارکنان

۳. سرویس دهی با کارکنان باشد بهتر است

در اکثر فست فودها، مسئول دریافت سفارش ها خود مشتری است، اما بعضا سفارش ها به گونه ایست که مراجعه کننده مجبور میشود چندین بار برای دریافت سفارشش به میز پیشخوان رستوران برود. این برای فست فود شما امتیاز ویژه ای خواهد بود که کارکنان مودب سرویس های مشتری را بر سر میزشان قرار دهد.

۴.ادب

گفت و گو با صدایی رسا، کلمات واضح و مودبانه و با لبخندی روی لب، از ویژگی های بسیار خوبی است که کارکنان فست فود بهتر است داشته باشند. رفتن به سر میز مراجعه کننده بدون گفتن سلام و یا چیزی احتیاج ندارید، اصلا صورت خوشی نخواهد داشت و قطعا تاثیر منفی دارد.

در کل بهتر است با بهترین مشاوران راه اندازی فست فود مشورت کنید و راهنمایی های مفیدی را دریافت کنید.


نوشته شده در : دوشنبه 2 مهر 1397  توسط : saba nb.    نظرات() .

برچسب ها: کارکنان فست فود ، فست فود ، راه اندازی فست فود ، مشاوره راه اندازی فست فود ، استخدام کارکنان فست فود ،