تبلیغات
 ریپورتاژ آگهی در تندیس بازار شام - گام های راه اندازی کافی شاپ

امروز:

گام های راه اندازی کافی شاپ

آیا قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید؟ تصمیم مهم و خوبی گرفته اید، در صنعتی پولساز پای گذاشته اید و به طور قطع برای انجام این کار مصمم هستید. در عصر امروز بازار کافی شاپ ها داغ بوده است و با در نظر گرفتن جمعیت نسل جوان در کشور، می توان به جرات گفت که کافی شاپ ها مراجعه کننده های زیادی دارند. برای ورود به این صنعت بهتر از از آموزش راه اندزی کافی شاپ کمک بگیرید، ایده ی کافی شاپ بسیار پولساز است و با گام های دقیق و حساب شده می توانید یکی از بهترین کافی شاپ ها در سطح تهران را راه اندزی کنید. 
با اینکه صنعت کافی شاپ مدت های طولانی است که مشغول به کار است و رقبای زیادی از پیش در این صنعت پای بر جا باقی مانده است، لازم به ذکر است که شما می توانید با آموزش راه اندازی کافی شاپبه صورت اصولی موفقیت خود را تضمین نمایید. در ادامه ی این مطلب قصد داریم نکاتی ضروری و بسیاری کلیدی در راه اندازی کافی شاپ را ذکر کنیم. با ما همراه باشید. 

گام اول در راه اندازی کافی شاپ

توجه داشته باشید که شما نباید از یک کافی شاپ دیگر که برندی مشهور است، الگوبرداری کنید. اگر قصد داری مستری های محلی داشته باشید و در آمدی معمولی داشته باشید، الگو برداری مشکلی ندارد ولی در صورتی که فکر های بزرگ برای کافی شاپ خود دارید، هرگز به فکر کپی برداری نیفتید. بهتر است نقاط قوت خود را در نظر داشته باشید و با گسترش دادن نقاط قوت خود برندی جدید به وجود آورید.

راه اندازی کافی شاپ

شناسایی نیاز های مشتری ها

بهتر است در وهله ی اول مخطبان خود را مخص کنید و سعی در درک نیاز های آن ها بردارید.  ممکن است برنامه ریزی شما کاملا درست و منطقی باشد و امکانات، منو، قیمت گذاری، خدمات، ساعات کاری، ابتکارات تبلیغاتی و ... در سطخی بی نظیر باشد ولی درک درست از نیاز های مشتری حرف اول را می زند. به طور مثال یک فست فود در نزدیک دانش آموزان، نمی تواند با طراحی سنتی و یا لاکچری فروش خوبی داشته باشد چراکه مشتری های این فست فود دانش آموز هایی هستند که محیط های رنگی و پرجنب و جوش علاقه ی بیشتری دارند. 
همین امر در خصوص کافی شاپ ها نیز صادق است، طراحی داخلی کافی شاپ در راه اندازی کافی شاپ باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز های مشتری ها را بر طرف سازد. 

شناسایی منو های کافی شاپی

یک کافی شاپ خوب نیازمند یک منوی خلاق و متنوع است که برای این امر می بایست تسلط کافی روی منو های کافی شاپی داشته باشید. انواع قهوه و دیگر نوشیدنی ها که قرار نیست همه ی آن ها در منوی شما جای بگیرند، باید از غربالگری عبور کرده و بهترین ها و البته با در نظر گرفتن همان فرمول شناخت نیازهای مشتری، برای منوی کافی شاپ شما انتخاب شوند.
می بایست نوع قهوه ای را که می خواهید در کافی شاپ خود استفاده کنید را به دقت انتخاب نمایید و همیشه روی تهیه ی همان نوع قهوه پافشاری نمایید.  باید کاری کنید که مشتری های شما باید طعم قهوه ی خوشمزه ی شما را به یاد آورند و گه گاهی هوس همان طعم را کنند و به کافی شاپ شما مراجعه کنند.

راه اندازی کافی شاپ

رقیب های خود را بشناسید و آن ها را بسنجید

اگر کافی شاپ شما در شهرتان تنها کافی شاپی بود که افتتاح می شد، وضعیت کاملا متفاوت بود ولی زمانی که شما می خواهید کافی شاپی جدید در جایی افتتاح کنید که اطرافتان انواع کافی شاپ های دیگر وجود دارد باید مسائل متعددی را لحاظ کنید.  به همین ترتیب بهتر است که رقیب های خود را بیابید و حتی از کوچک ترین آن ها نیز فروگذار نباشید.  نقاط ضعف و قوت رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید و با تسلط بیشتر در بازار وارد شوید.

انتخاب تامین کنندگان

برای آن که کسب و کار خود را راه اندازی کنید، نیاز به تامین کنندگانی دارید که مواد مورد نیاز آشپزخانه ی شما را بتوانند تامین کنند. شما باید بتوانید به طور هفتگی و یا مایانه با تامین کنندگان در ارتباط باشید، بنابر این باید تاامین کنندگان خود را به دقت برگزینید.
همان طور که می دانید، کیفیت هر ان چه که به مشتری های خود ارائه می دهید ارتباط مستقیمی با کیفیت مواد اولیه شما دارد. مشاورین راه اندازی کافی شاپ همیشه توصیه می کنند که مواد اولیه خود را از دو تامین کننده تهیه کنید، چراکه اگر یکی از آن ها دچار مشکل شد، بتوانید مواد مورد نیازتان را از تامین کننده ی دیگر دریافت نمایید.

راه اندازی کافی شاپ

اگر خوش شانس باشید و البته روابط قوی داشته باشید، خواهید توانست با تامین کنندگان بزرگ و معتبر قرار داد بسته و از این طریق به کسب و کار خود نیز رونق بیشتری بخشید.

کارکنانتان را تحت آموزش حرفه ای قرار دهید

لازم به ذکر است که کارکنان کافی شاپ شما در حد منوی کافی شاپ شما مهم هستند. اگر کارکنانی موجه و با پرستیژ نداشته باشید، هرچقدر که منوی شما متنوع و خوشمزه باشد، نمی توانید مشتری ها را راضی بیرون بفرستید. تنها محصولات خوب شما نیست که می تواند مشتری ها را راضی نگه دار، بلکه حس و حال خوبی که کارکنان کافی شاپ به مشتری ها القا می کنند نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به همین جهت از کارکنانی استفاده کنید که زیر نظر آموزش های حرفه ای و بسیار اصولی قرار گرفته باشند و طرز برخورد و رفتار با مشتری را بلد باشند. کارکنان شما باید بتوانند مدیریت بحران داشته باشند و در شرایط بحرانی و پرفشار بهترین عکس العمل را از خود نشان دهند. 


نوشته شده در : شنبه 19 آبان 1397  توسط : هلی سیستم.    نظرات() .

برچسب ها: کافی شاپ ، آموزش راه اندازی کافی شاپ ، راه اندازی کافی شاپ ،
how to buy viagra over the counter
شنبه 18 خرداد 1398 01:23 ق.ظ

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day. It's always interesting to read through content from other authors and practice something from other web sites.
http://sewingbymoonlight.com/road-trip-quilt-along/
جمعه 6 اردیبهشت 1398 10:20 ق.ظ
激安ブランドコピー_スーパーコピー 通販コピーブランド優良店
achat de viagra en ligne forum
جمعه 30 فروردین 1398 02:58 ب.ظ
You really make it appear so easy together with your
presentation however I in finding this matter to be actually something that I think I'd never understand.
It sort of feels too complex and very wide for me. I'm taking a look ahead
for your subsequent submit, I will attempt to get the cling
of it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر